sobota, 14 września 2013

Dieta według Misakiego.

Witajcie Kochani.

Często przechodze na sprawdzoną i starą jak świat diete ,,mż"
z wolnego tłumacznia- MNIE ŻREĆ.
W pracy czasami wmawiają mi, że mam anoreksje, co jest
nieprawdą i zaprzeczam już na początku, to, że nie jem nic w pracy
nie oznacza tego, że nic nie jem.
Czsami lubie się przegłodzić, zjeść rano kanapkę, i dopiero po powrocie
z pracy ok godz. 22:30 kolacje.
To takie zdrowe, wiem wiem!
Ale niestety dieta mi się szybko nudzi i nadchodzi dzień taki jak dziś, kiedy wybieram się 
do sklepu po kilka kalorycznych rzeczy.
Postanowiłem dziś podzielić się z Wami moim unikatowych doborem ,,po dietowych"
frykasów!

Udałem się więc do sklepu, żeby wybrać kilka smakołyków!
Po Morissonie chodziłem jak zombie, biegając między półkami, nie zwracając uwagi
na otaczających mnie ludzi ... gdyby była tam Lady Gaga, to pewnie nawet
jej bym nie zauważył.
Zanim się zorientowałem stałem już przy kasie i płaciłem za zrobione przed chwilą zakupy.

Czas zaprezentować wybrańców! 


Lody 
 o smaku białej czekolady i maliny.
Bardzo mało kaloryczne, bo całe opakowanie
zawiera jedyne 1020kcal!

Orzechy nerkowca ;3
opakowanie jest dość małe, ,, w sam raz na raz"
Więc zjadłem je wracając ze sklepu...
okazuje się, że to tylko 595kcal, dobrze, że nie 600 c:

 Orzeszki ziemne powlekane chrupiącą panierką o
smaku Chilli , ale pyszne!
100g. 547kcal.

W razie, gdyby zaschło mi w gardle, albo gdybym zakrztusił się czekoladową gwiazdeczką ;3
Kubuś -470kcal.

Z cyklu dobre, bo Polskie.
Chipsy o smaku keczupowym ...
Tak dawno ich nie jadłem, że wziąłem je z ciekawości xD
100g-490kcal.

ojej *w* no jak ich nie kupić?
Pamiętacie je jeszcze???
100g-55kcal,
a jest ich 130g. to nawet nie bede przeliczał.



Z Takim doświadczeniem wszędzie dostane prace jako deitetyk!
Czekam, na to morze telefonów od gwiazd i celebrytów,
z prośbą o ustalenie ich diety.
Jeśli sami chcielibyście wiedzieć jaka deita, byłaby dla Was najlepsza...
Piszcie śmiało!


Taaaaa daaam, gotowe do jedzenia przepyszne lody z czekoladową dekoracją.

SMACZNEGO.


P.S- celowo nie zrobiłem podliczenia zjedzonych przeze mnie kcal.
        Nie chciałem mieć powodów do bulimi ;3