niedziela, 22 września 2013

,, Odpinanie" czujnika ze spodni - czyli jak to zrobić za pomocą prostych narzędzi xD + Fałszujący chiński chórek xD

Witajcie! <3

 Więc to taki wpis instruktażowy, bardziej. Pokażemy w nim jak za pomocą prostych narzędzi, które zawsze mamy pod ręką ... usunąć czytnik z ubrania, tak, żeby już nie piszczało przy każdej bramce w każdym sklepie ( ludzie dośc dziwnie się patrząc na piszczących ludzi wychodzących ze sklepu)..
 Pewnie pomyśleliście o buuu buuu buuu, żle źle źle, złodziej złodziej! Ale nieee!
 Moja przyjaciółka, zwana ,,babką" kupiła sobie spodnie w New Looku, w domu zauważyła, że nadal ma przy nich czujnik. Poszliśmy, więc do sklepu, żeby to odpieli, ale pech chciał, że nie miała paragonu, więc spojrzeli tylko na nas jak na złodzieji i wychodząc piszczeliśmy nadal xD Później kolejny sklep i znowu, brak pomocy ze strony obsługi.
 Postanowiliśmy sami pozbyć się tego cholernego czegoś ze spodni! Wpadliśmy więc do sklepu, po potrzebne nam narzędzia, a oto własnie one: 

Myśle, że każdy z Wam ma własnie taki sprzęt wychodząc, do centrum, czy na przykład
na spotkanie z przyjaciółmi, jak widać są one potrzebne <3
Piłka do metalu i obcęgi.

o tu są własnie eleganckie spodnie i pod ich kolor dopasowany, czujniczek ;3
Całkiem  stylowy - przyznaje.



Na poniższych filmikach, ja i moja przystojna asystentka prezentujemy jak obchodzić się
z narzędziami, czyli jak szybko i bezboleśnie pozbyć się naszego wroga czujnika.
Nasz zabieg przeprowadzaliśmy w centrum Leicester, więc wcale nie zwracaliśmy na siebie uwagi innych ;3











Widzicie jakie to proste! Gwarantuje, że każdy z Was równie szybko i zręcznie usunie
piszczący czujnik, ze swoich nowych spodni ;3

Oczywiście:
zbieżność nazwisk, osób, wydarzeń, imion, zjawisk, określeń i kolorów całkowicie przypadkowa.

A na koniec coś dla fanów Azji, bądź tylko Chin ;3
Chiński dom seniora urządził sobie koncert w centrum, nagrałem dla Was
to niesamowite wydarzenie.
Arrrr <3! Tylko ja byłem zainteresowany!
*o*, dziadek z buteleczką macha zobaczcie! ;3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz